ერთი დღე

26 ნოემბერს ჩემი კლასი წავედით თბილისში სადაც მათი დახმატებით დავარიგე ფურცლები სადაც ეწერა ჩემი ბლოგის მისამართი…ამ ფურცლებს ვურიგებდით გამვლელებს ზოგი იღებდა ზოგი არა ,ზოგიც გვეკითხებოდა რა იყო ეს და ჩვენ ვუხსნიდით რომ ეს იყო ბლოგი და ა.შ.ერთი სიტყვით ბევრი ვიარეთ თუ ცოტა ვიარეთ დავარიგეთ ეს ფურცლები…შემდეგ მეტროში ჩავედით და ალბათ ყველამ იცით რომ იქ უამრავი ადამიანია ზოგი გიტარაზე უკრავს და მღერის ზოგოც უბრალოდ ზის და ჩვენს მოწყალებას ელის…არა მარტო მეტროში არამედ ეს თბილისის ქუჩებშიც ხდება მე გადავიღე ვიდეოები და ამ ყველაფერს გაჩვენებთ..მე ვშრომობ თქვენთვის და იმედია ყველაფერს კარგად და სწორად გავაკეთებ…თქვენ რას მეტყვით საფუძვლიანია ჩემი შრომაა თუუ???

სამწუხაროდ ცოტა ცუდი ხარისხის ფოტო გამოვიდა მაგრამ ….ეს ის ადამიანია რომელიც თბილისის მეტროში უკრავს და ამავდროულად მღერის

კომენტარის დატოვება

