თბილისის გასასვლელი გვირაბი

და აი ჩემი დაპირებული ვიდეოც .ალბათ ყოველი თქვენგანი ყოფილა თბილისის გასასვლელ დერეფნებში და ყველა თქვენგანს შეუმჩნევია იქ მყოფი გიტარით ხელში მომღერალი ადამიანი,რომელიც ცხოვრებამ გარიყა და აიძულა რომ ის იქ დამდგარიყო და სხვისთვის ეთხოვა მოწყალება. დგას,მღერის და დროც გაჰყავს.მე არ შემიძლია არ ავღნიშნო რომ მისი სიმღერა ძალიან მომეწონა.მართალია მეჩქარებოდა და დიდი ხნით ვერ მოვუსმინე მაგრამ მე მაინც კმაყოფილი დავრჩი..იქნებ გადაგხდენიათ რაიმე ასეთ ადამიანთან დაწერეთ თქვენი მოსაზრებები…

2 thoughts on “თბილისის გასასვლელი გვირაბი

  1. დღეს ”ბოდიალის” დღე მაქვს:დ ხოდა შენისნებართვით შემოვბოდიალდი:) იმდენად ახლოსაა ჩემთან ეს პოსტი რო ვერ მოვითმინე:) გადამხდენია რომელია მმიწისქვეშ უამრავი ნიჭიერია მე მათი ”ფანი” ვარ:) ჩემი მეგობრები უკრავენ იქ უახლოესი ჩემთვის ძვირფასი და ყველა ასეთ ადამიანს პატივს ვცემ:) ზოგი ფულისთვის დგას იქ ზოგიც გამოცდილებითვის ზოგიც უბრალოდ გასართობად მაგრამ ფაქტია რომ ეს ადამიანები ხელოვანები არიან:) დიდი ნიჭით და ენტუზიაზმით დაჯილოვებულები:) მე ყველა ხელოვანი მიყვარს:):*:*:*:*:*

  2. ეს ადამიანი თან ისე მღეროდა რო არ ვიცი ისეთი განცდა მქონდა სიტყვებით ვერ გადმოვცემ…ძალიან საინტერესო ადამიანები ჩანან და სამწუხაროა რომ იქ დგანან..თითოეული იმსახურებს ჩვენს პატივისცემას..გეთანხმები ისინი ნიჭიერები არიან!:):)

კომენტარის დატოვება

