რას გიმზადებთ…

ე.ი.ეს ერთი კვირა სახლში არ ვყოფილვარ,დღეს მოვედი დაა სახლში მოსული არ ვიყავი ეგრევე კიმპს მივვარდი და ჩავრთე ბლოგზე უნდა ვიმუშავო თქო…დავწერე რამდენიმე პოსტი მაგრამ არ გეგონოთ რომ ამ კვირის მანძილზე უქმად ვიყავი ყველაფერი რაც მომაფიქრდებოდა და ა.შ ტელეში ვიწერდი და მერე აქ დავწერე…ხო და კიდევ ყველაზე მთავარი რასაც ვაკეთებ,ყველაფერი მზად მაქ უბრალოდ გარეთ გასვლა და ამ ყველაფრის სხვებისთვის გაზიარებაღა დამრჩა…სანამ წავიდოდი მანამ ვმუშაობდი რომ ჩემი ბლოგის არსებობა სხვებისთვისაც შემეტყობინებინა…ყველგან სადაც დარეგისტრირებული ვარ სტატუსად ჩემი ბლოგის მისამართი მიწერია,მაგრამ დამეთანხმებით რომ ეს არ კმარა ამიტომ მე გადავწყვიტე უფრო ზერიოზული რაგაც გამეკეთებინა…

ამიტომ  გამოვალაგე ჩემი სახატავი ხელსაწყოები 😀 და შეუდექი ხათვას ჯერ დახატვა შემდეგ გაფერადება  და კიდევ იმის დაწერვა რომ ჩემ ბლოგზე შევიდნე და ამნას ჩემი ბლოგის მისამართი დავურთე და საბოლოოდ ასეთი სახე მიიგო

მაგრამ მხოლოდ ეს ერთი არ გამიკეთებია,რამდენიმე გავაკეთე რომ ქუჩაში  გამოკრულ განცხადებებთან ერთად ამოვაყოფინო თავი და გამვლელი  შეამჩნევს დაინტერესდება და მერე ის ჩემ ბლოგზე ამოყოფს თავს… 😀

და კიდევ პატარა მოსახერხელებ ფურცლებზე დავწერე ბლოგის მისამართი ,რომელსაც გამვლელებსს დავურიგებ და  შეიძლება კარდაკარაც მომიწიოს სიარული თუ გარეთ არ დამხვდებიააანნ …:D

და ეს ყველაფერი ერთ დღეში გავაკეთე ჩემი დის დახმარებით…ალბათ ძალიან მონდომებული უნდა იყოს ადამიანი ეს რომ შეძლოს,და ამით დასტურდება რომ მე მონდომებული ვარ 🙂

დანარჩენის დეტალებსაც ნახავთ სულ მალეეეეეეეეე…………. და კიდევ მთავარი დამავიწყდა,ალბათ ამას რომ ნახავთ გაგიჩნდებათ კითხვა, რას წვალობდა ეს ბავშვი ,როცა შეეძლო ქსეროქსი გადაეღო,მაგრამ მე ვიფიქრე რომ ეს უფრო საინტერესო და განსხვავებული იქნებოდა,ეს უფრო მიიპყრობდა ხალხის ყურადღებას… 🙂

2 thoughts on “რას გიმზადებთ…

კომენტარის დატოვება

