ასე უჭირს საქართველოს???

ხო დღეს კიდევ მოხდა ესეთი შემთხვევა დაა ჩემი მოთმინებაც საზღვარს გასცდა უკვეე…დღეს მე და ჩემი დაქალი ვსეირნობდით,როგორც ყოველთვის,და ჩაიარა არაერთმა  მანქანამ თუ მარშუტკამ დაა ყველა მათგანიდან შიგ მსხდომნი ისე იყურებოდნენ თითქოს გოგო პირველად  დაენახათ…არ ვიცი ასე რამ გაამწარა ეს ხალხი რომ გოგოს დანახვისას მზად არიან მანქანიდან გადმოვარდნენ…ნუთუ მართლა ასე ძალიან უჭირს საქართველოს??? მე მართლა გულწრფელად თანავუგრძნობ იმ ხალხს ვინც ასე იქცევა…სხვათაშორის ეს აქამდე არც ისე ხშირად მქონდა შემჩნეული,აი წელს კიი ყოველ დღე ამის შემსწრე ვარ….ჩაივლის გოგო დაა ბიჭი იტეხავს კისერს,ვარდება მანქანიდან და არ ვიცი კიდე რა ემართება…მგონი ეს სირცხვილია ხალხო რაა გჭირთ???ნუთუ ასეთი დაბლები ხართ???მგონი ამ პოსტის წაკითხვის მერე ცოტა დაფიქრდებით,მგონი ეს საქციელი არ არის ლამაზი …ეს თქვენი სირცხვილია…მართალია მე ამაზე ვიცინი მაგრამ სასაცილო ნამდვილად არაა… :):):)

6 thoughts on “ასე უჭირს საქართველოს???

  1. useqsobaa patara qalaqshi 🙂

    magari gamagizianebelia… zogs ise acvia martla imsaxurebs cudad ro shexedo, mara yvelas ganurchevlad, rom egre uyureb e.i ragac ver gaq … gichirs …

    male mgoni bichebsac egre dauwyeben yurebas 😀

კომენტარის დატოვება

