დიდი დანაკარგი :)

2 დღის წინ, სანამ საღამოს გარეთ გავიდოდი,ჩემი ერთ-ერთი სამაჯური რამდენჯერმე ხელიდან მომძვრა,ნუ რა თქმა უნდა მე ისევ ვიკეთებდი,და აზრადაც არ მომსვლია რომ გარეთ გასვლის წინ მომეხსნა,რადგან შესაკრავი გაუფუჩდა და შეიძლებოდა დამეკარგა…ან შემეძლო შესაკრავი გამეკეთებინა,მაგრამ….

ამის ნაცვლად ყურადღებაც არ მივაქციე… გავედი გარეთ ვისეირნე მზესუმზირაც მივირთვი დაქალებთან ერთად,ამოვედი სახლში და…..

ვიგრძენი რომ რაღაც მეკლდა და ჩემს ხელს რომ დავხედე ბევრი ვეძებე მაგრამ ჩემი სამაჯური (ლოვე რომ აწერია) ვერსად ვნახე :(….. ალბათ ამ პოსტის წაკითხვის შემდეგ ბევრს გაეცინება…მართალია არ იყო ძვირადღირებული,მაგრამ ჩემთვის ის ძვირფასი ნივთი იყო,რომელსაც ხელიდან არ ვიხსნიდი,ეხლა კი დავდივარ მის გარეშე… მეორე დღეს ვათვალიერე ის ადგილები სადაც წინა დღეს ვიყავი მაგრამ,ამაოდ…

ეხლაც განვიცდი ჩემთვის ძვირფასი ნივთის დაკარგვას..რამდენკერაც ჩემს ხელს შევხედავ,იმდენჯერ ჩემი სამაჯური მახსენდება ….:(

იმედია ჩემს სამაჯურზე საუბრით თავი არ მოგაბეზრეთ..მაგრამ ის ვისაც დაუკარგავს მისთვის ძვირფასი ნივთი,მიხვდება  და გამიგებს,ეხლა მე რას ვგრძნობ…შემიზლია ზუსტად ასეთივე ვიყიდო,მაგრამ,პირველი სულ სხვაა 🙂

კომენტარის დატოვება

